woensdag 5 september 2012

Woensdag 5 sept. zomaar een dag

Gisteren een dagje vrij geweest.
 Nouja . . .  ik hoefde niet naar mijn werk. Maar dan zijn er natuurlijk altijd dingen die gedaan moeten worden.

Ik werk 40 uur per week en dan moet je soms schipperen met de tijd en als er dan leuke aanbiedingen zijn in de supermarkt (hamsteren . . . . . ) moet je iets regelen.

Maar ook de auto moest naar de garage, en die zit in Bemmel.
(Volgende week weer daar naar toe gelukkig is het allemaal garantie.)

Mijn plan was om naar de kapper te gaan, in de ochtend maar . . . daar kwam niets van terecht.
Hans moest onverwacht invallen op het werk en hij zou met de auto naar de garage gaan. Dus dat heb ik gedaan.  De aanbiedingen bij de supermarkten. Heb je ook tijd voor nodig nietwaar. . . .

Naar het werk van Hans omdat daar een doos met spullen op te halen (te groot en te zwaar om met de fiets mee naar huis te nemen) .
ja en toen was het 12:30 uur. Even  iets eten en de bedden nog maar even verschoond en toen op de fiets naar de kapper.
Haartjes weer in de krul en ik was om 16:15 uur weer thuis.

Hans zou ook al thuis moeten zijn en dat was ook zo maar hij was halverwege de middag ziek naar huis gekomen. Koorts en hij voelde zich echt beroerd. Lag dus boven in bed.


Dus dat betekende dat ik niet hoefde te koken. Niet erg wat mij betreft want ik vind brood heerlijk.
s'Avonds ben ik naar de sportschool geweest en de TWO gedaan. Lekker zweten en alle spieren worden wakker geschud.

Naar huis en op de bank even tv gekeken en nog een stuk aan de sjaal gebreid.  En dan is het tijd om te gaan slapen.

Wilma

1 opmerking:

  1. Een druk bestaan als ik het zo lees. Ooit werkte ik ook hele dagen (met vier kinderen) en vraag me nu soms af hoe ik het allemaal voor elkaar kreeg.....

    BeantwoordenVerwijderen