maandag 10 september 2012

even bijkletsen maandag 10 september

het weekend is weer voorbij en we moeten er weer tegenaan deze week.

Vrijdag hebben we de verjaardag gevierd van Marie onze nicht uit Amersfoort. En wat voor een verjaardag is dat geweest.
Haar dochter is vrijdagavond  om 23:14 uur bevallen van een prachtige dochter.
Volgend jaar wordt Marie 50 jaar (Sarah) en dan zal ze de verjaardag samen vieren met Sarah. Leuk he. . . .
De  zaterdag en zondag zijn omgevlogen.
 Zaterdag overdag  de voetbal en s'avonds een feestje in Scherpenzeel.

Zondag echt een slome dag waar we niets hebben gedaan.
Wel lekker uit eten geweest bij het Balkan restaurant . En we zijn er op de fiets naar toe gegaan. Na het eten toch nog even bij Peter  en Miranda en kleinkinderen langs geweest maar  die waren niet thuis. Toen maar doorgereden naar huis.
Halverwege zei Hans we gaan over het spoor en dan naar rechts om een ijsje te eten.

Fiets neergezet en op het terras gaan zitten. Hans naar binnen voor een softijsje.
wat wil jij vroeg  Hans. Een bekertje. . .
Ik kreeg een BEKER  ijs. Die was wel heel erg groot. Goeie dag. . .  Ik heb de beker niet leeg gemaakt. En voor wat het waard is.. . .   voorlopig heb ik voldoende softijs gehad.

Gisteravond  nog even een cake gebakken, ik had de boter en de eieren al uit de koelkast gehaald voordat we weggingen om te gaan eten. Dus dat moest nog gemaakt worden toen we weer thuis waren.

Deze week weer de eerste quiltbee. Ik hoop dat ik op tijd ben want op woensdag hebben we ook ons dagje uit met de collega's.


De foto van de airborne wandeltocht is binnen.















Wilma 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten