woensdag 15 augustus 2012

woensdag 15 augustus



Het is warm vandaag en op mijn werk heb ik de airco voor het eerst dit jaar aangezet op      23 C. De zon gaat nu schijnen op de ramen achter mij en dus houden we de gordijnen maar dicht.

Gisteravond weer een TWO gedaan en vandaag geen spierpijn. Dat was vorige week wel anders. Toen voelde ik spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had.  Maar ik was niet de enige (dat dacht ik) maar het hele groepje heeft flinke spierpijn gehad. 
Gisteravond hebben we het iets kalmer aan gedaan. Marie voelde zich een beetje schuldig , maar ze zei het met een lach!! 

Vanavond als ik thuiskom even lekker sla maken voor het avondeten en dan toch nog weer even het tuintje voor het huis even onkruid vrij maken en als het even kan ook maar even de hegjes snoeien.
We zullen zien hoever we komen.


En dan onder het voetbal kijken weer verder met de quilt. Ik hoop dat ik weer een paar blokjes af krijg. 
Ik heb een tekening gemaakt voor een layout hoe de quilt eruit moet gaan zien. Ik denk dat ik de zwart/witte stof van 5 cm stroken (tussen de blokken) naar 2,5 cm terug moet brengen. Gevoelsmatig zijn de 5 cm stroken overheersend.

 Gisteren ook de eerste termijn betaald voor het quilt weekend in Ermelo op 22,23 en 24 maart 2013. Ik heb nog nooit zoiets gedaan en ik ga het zien en meemaken.
Naaimachine en ander quiltspullen mee en natuurlijk daar war je mee bezig bent en dan hopelijk een prachtig lang weekend bezig zijn met je hobby.





Ik moet even kijken hoe ik deze blog eruit wil laten zien en uitzoeken wat ik mooi vind.
Dus ik ben ook nog aan het rommelen met de layout en achtergrond.



tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten