maandag 27 augustus 2012

dinsdag 28 augustus

Even het laatste nieuws.

Een hoera stemming voor wat betreft uitslag van het weefsel wat is weggenomen uit mijn baarmoeder. Alles is schoon, geen vreemde cellen kunnen ontdekken.

Op de blog van Dutchquilts van Yvon zag ik die leuke Country Cottages. Die 8 heb ik uitgeprint en die ga ik toch maar tussendoor maken.
Dat zijn dan van die leuke tussendoor kleine projectjes. (mmm  aardig geformuleerd )
Borduren vind ik ook leuk om te doen maar het moet voor mij wel overzichtelijk zijn en niet te groot of te veel. Dus zo'n cottage moet goed te doen zijn.
Stofjes heb ik volgens mij meer dan genoeg.  Borduurgaren heb ik volgens mij ook voldoende.
Ook heb ik wol over en ben nu bezig om een sjaal te breien. Dat gaat prima als Hans en ik samen naar de tv kijken.Ik denk dat ik de schoondochters en kleindochter maar weer ga verblijden met een sjaal. 

Het extra trainings programma voor de voetbalcompetitie is afgelopen en het is nu weer dinsdagen donderdagavond trainen en zaterdag de wedstrijd. Komende zaterdag de eerste competitiewedstrijd in de 2e klasse (vorig seizoen gepromoveerd). Nou komt het zo uit dat ik zaterdag de airborne wandeltocht 10 km ga lopen.
Startbewijs is al in huis en vanochtend even een e-ticket voor de ns gekocht.  Dus nu nog maar even lopen en hopen dat het droog blijft zaterdag.
In de middag ga ik dan naar het voetbalveld om Hans op te halen.


groet Wilma


1 opmerking:

  1. Leuk dat je de country cottage ook gaat maken... ben benieuwd. En stoer dat je 1`0 km gaat wandelen. Ik doe het je niet na..... succes

    BeantwoordenVerwijderen