woensdag 16 april 2014

Stevig wandelen en meer. . .

 
 
Ja en wat denk je wat. .
 
 
Wilma is stevig aan het wandelen.
 
Aangemeld bij looptijden.nl en mijn doel is
om te gaan hardlopen. Heb een schema ingesteld voor mijzelf.
Afvallen met hardlopen dat
dat moeten kunnen... . . zeggen ze. . .
 
Ben begonnen en op het schema staat:
 
dag 1, stevig wandelen 30 minuten, (ik 55 minuten)
dag 2, stevig wandelen 33 minuten, (ik 53 minuten)
 
Wel beide dagen dezelfde route gelopen.
 
Dag 3, hardlopen met intervallen 2 series van,
 20 sec. hardlopen en 30 sec. wandelen 12 x,  
tussen de series  5 minuten rust.
 
Dat staat op schema van vrijdag.
Ben benieuwd. . .
 
  


En deze mis ik nog steeds als ik de jas aan trek om te gaan wandelen.
 Met hem liep ik altijd een rondje om warm te worden.

 
 
Maar vandaag zoals elke donderdag op het werk

Yoga...

 Ik wist niet dat het zo leuk was en dat je met
 die ogenschijnlijk simpele oefeningen
 spierpijn kan krijgen.  

 
 
 
 
 
 
Wilma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten