dinsdag 1 april 2014

De tijd vliegt . . . . april 2014

 
 
Daar ben ik ook weer eens met een verhaaltje.
 
Het is al even geleden dat ik hier een berichtje gemaakt heb.
 
En dan is het maar zo april 2014 
 
En wat is er veel gebeurt.. 
 
even een korte terugblik,
 
Allereerst het ' quilten in stilte' , in het Kappucijnen klooster in Grave.
Wat een mooie ervaring.
 Maar het quiltje is nog niet af. Die moet nog doorgequilt worden.
Mijn quiltje op onderstaande foto ligt er ergens tussen. 






Met onderstaande quilt wel verder gegaan en die kan ik nu door gaan quilten.
 
 
 
 
Een heftige periode brak aan ... heb ik straks nog een baan?
 
De Defensie reorganisatie komt heel dicht bij en mijn werk houd op 31 oktober op.
Ja, en wat dan. . . 
 Maar zoals wel vaker gezegd, daar waar een deur sluit gaat er elders weer een open
... en nu ook voor mij.
Per 1 november 2013 heb ik een andere baan.
Wel bij Defensie waar ik op 1 november 2013  33 jaar in dienst ben.
Voorlopig een contract tot 2023 en dan hoop ik eruit te kunnen.
Ben nu ICT documentalist.  Korte omschrijving van het werk,
 het schrijven van handleidingen voor de eindgebruiker.
 
Dan wordt het iets rustiger in mijn hoofd en ondanks dat ik heel veel moet gaan leren, gaat het goed en ga ik weer met plezier naar het werk.
 
Afgelopen maart was ook weer het quiltweekend in Ermelo.
Wat was dat toch weer gezellig. Anneke en ik zijn er voor de tweede keer bij
en het lijkt alsof we er al jaren komen. Zo leuk....  
 
En zo heerlijk gequilt, gekletst en we hebben ons weer opgegeven voor het quiltweekend
volgend jaar maart 2015.
 
 


 
 
En dan komt er een berichtje van Lideweij,
 bij haar heb ik een workshop Sashiko gedaan in 2011.
 Foto is helaas niet erg duidelijk maar het is een Kraanvogel.
En haar vraag aan mij was,
Mag ik jou oranje Kraanvogel lenen voor het Quiltfestival in Groningen juni 2014.
 
Daar zeg je toch geen nee op!!
 
Dus nu nog even druk aan het werk met een ophanglus
volgens de standaard van het Quiltersgilde.
 
 
Boeken aangeschaft bij BOL. . .  
 
 
 
Foto laten maken op de HH beurs 2014.
 

Workshop MM bij Marina in Den Dolder
 

 
 
en dit is mijn motto. . . .
 
 
Groetjes  Wilma
 
 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten