donderdag 22 februari 2018

Het is weer eens tijd om...




Foto's uit 2009.....

                                      Ballon varen, voor mij de tweede keer en ik vindt het leuk!!!
We zijn hier op het Ballonfiesta Barneveld




De ballon uitgelegd en er wordt hete lucht ingeblazen.




Wat is zo'n ding groot!  Er zit voldoende hete lucht in zodat de mand recht op gaat staan. Nu wat extra mensen erin en met touwen de boel even vasthouden. Gelukkig klimt de piloot er ook in...






En ja hoor, we varen..  Hans heeft hoogtevrees.. en het kan niet snel genoeg gaan..






Hoe hoog we varen weet ik echt niet meer maar ik
geniet, probeer iets te herkennen maar dat lukt niet erg.






Een mooie landing gemaakt de mand niet omgevallen, en in heel korte tijd de ballon leeg en kan het opgerold worden en in de volgauto.
Hans is zeker blij dat hij weer met beide benen op de grond staat.




Ik was foto's aan het uitzoeken en vond ook een trouwfoto...


Hans en Wilma 25-05-2005


Het is alweer even geleden dat ik hier iets geschreven heb.

Ik had zulke grote plannen, en er komt niets van terecht....jammer hoor!

Ik zat mijn foto's door te bladeren en vond een trouwfoto van ons..

Het was een prachtige zonnige woensdag toen wij gingen trouwen.

De tijd vliegt...



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk een blogje van jou. Mooie trouwfoto van jullie samen.
    Ik ga je volgen hoor als je meer blogje ga maken............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt de bedoeling g om meer verhaaltjes te schrijven.. 😁

      Verwijderen