zondag 21 juni 2015

Dagboek Bjór deel 3 oktober 2014




Hier het volgende deel van mijn verhaal. Oktober 2014

Het is eind september en plotseling is het vrouwtje er een weekje niet.
Ik ben lekker met het baasje een weekje samen. 








De schoonzuster van het baasje en vrouwtje is  ploseling overleden. Het vrouwtje is een weekje bij de familie in Teeswater, Canada.



De bloemen die van de familie uit Nederland staan rechts en de urn met de bloemen voor Betty staan links.


Kijk nou eens!!! Dit is het uitzicht vanuit het huis van Jan en zie je dat mooie grasveld en daarachter dat kleine meertje. Leuk daar zou ik mij best vermaken. Maar het wordt wel tijd dat het vrouwtje eens terugkomt.





Gelukkig ze ziet weer Nederlandse bodem,
nu duurt het het niet zo lang meer dan is ze weer thuis!!!
Het baasje is nu onderweg om haar op te halen. 



sssssst ....
niets zeggen, ik heb mij verstopt zou ze mij wel vinden? .

Tijd voor een dutje....
Ze is weer thuis en ik kan ook weer rustig gaan slapen.
Mooi plekje bij het afstapje, kan ik mijn snoet mooi op leggen.
Past precies!! En zo kan ik ook alles in de gaten houden. 


Effe kroelen met de baas.



Ik zie nu ook zelf dat ik al een stuk gegroeid ben...

Wat wordt ik al groot
..











Dat was het dan voor deze keer, een rustige maand geweest. 

Groetjes en tot de volgende maand
voor mijn belevenissen bij de van den Berghjes

Woef,

Bjór van den Bergh.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten