zondag 24 mei 2015

Mei, die maand maakt mij blij


zaterdag 23 mei


Een dag om de bloemenvazen te vullen!




Op het kaartje staat,

Lieverd, van harte gefeliciteerd met ons 10 jarig huwelijk.

Liefs Hans

Zo lief en de bloemen zijn prachtig.


Op 25 05 2005 zijn wij in Ede getrouwd.








  Toen ging de bel en daar kwam een grote doos,  ........  wat zit daar in? 
                                                                                                                                                                              
                                                             
Van wie zou dit zijn?    
         

                                                                                    Er zit een kaartje in..
                                                                                                                                      snel kijken.....  
                                   Van mijn  'oude' collega's .

               
   

 Op woensdag 20 mei heb ik een sollicitatie gesprek gehad bij JIVC Defensie .. als 
Senior medewerker bedrijfsbureau IS.  
Vrijdag om 12:20 uur gaat mijn telefoon. Ik had die net weer aangezet omdat wij in de ochtend afscheid hebben genomen van tante Annie een zuster van Hans zijn vader in Rotterdam.



 Lang verhaal kort!  Ik heb de baan !!! 
Zo snel mogelijk alles afsluiten van oude baan en starten op de nieuwe locatie. 

Hoe blij kan een mens zijn.


Nu nog maar even een appeltaart bakken dat hebben wij beiden zeker verdiend. 
                                                                                                      


                      En nu ik dit schrijf hebben wij al een stukkie op.. en niet

                       jaloers worden ...




                                                     Die is weer lekkerrrrrr







Zondagmiddag   24 mei...

Vanmiddag  samen even naar het bos , kan onze zwarte weer een poosje lekker los lopen. 


Hans heeft weer een prachtige foto gemaakt van zijn . . . . 
Drentse Deerne 
en die zwarte beer  Bjór



Ik ben zo trots op die mooie Newfoundlander.  




Groetjes  Wilma 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten