woensdag 10 oktober 2012

woensdag 10 oktober

                                                           Daar ben ik weer. Even bijpraten.


                             Nu toch even over mijzelf. Het is ook mijn wereld niet waar?



                                              Foto gemaakt in juni in Ottawa, Canada.


Ik ben nog steeds bezig met de quilt en heb ondertussen weer 
een paar blokken af en al weer nieuwe patroontjes gemaakt.

Dus de stofjes erbij en er maar weer een vrolijke boel van maken.
Ik beloof om heel snel foto's van de blokjes te maken en deze hier op te zetten. 

Ondertussen is ook de sjaal af en deze kan gedragen worden. 

Wat ik nu eigenlijk wil haken is een omslagdoek. 
Dit werkje doe ik s' avonds op de bank als Hans en ik een filmpje kijken.
Hans houd niet zo van die tikkende breipennen dus haken is dan een prima alternatief. Enne. . . haken vind ik ook echt leuk om te doen. 

Maar het probleem is dat ik geen patroon heb. Ik heb al op het net gekeken. (gegoogled) Maar nee , de patronen die ik gezien heb moeten betaald worden. 
En daar heb ik nou net geen zin in, de sport is om gratis een patroon te vinden.

Ik blijf zoeken, er komt een patroon langs . . . . . . ooit. 

Onze vrienden Anneke en Jos zijn een tijdje geleden weer bij ons op bezoek geweest. Heerlijk weer even bijgekletst. 
Jos werkt net als ik ook bij Defensie en daar rommelt het nu weer wat harder. 
Bezuinigingen er reorganisaties.Dus gesprekstof voldoende. 

En met Anneke het erover gehad of zij ook niet mee wilde naar het Quiltweekeind in Ermelo in maart 2013. 
Dat leek haar helemaal super, ik heb toen de volgende morgen een berichtje naar Yvon gestuurd  en volgens mij was het de volgende dag al helemaal voor elkaar. 
Dus in maart zijn Anneke en ik een heel weekend weg. Gezellig!


Tot de volgende keer. . . . .. . 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten