woensdag 21 maart 2012

Woensdag 21 maart LENTE

Eindelijk weer eens een berichtje van mij.  Ik ga elke dinsdagavond naar een ' sportschool' .  Een nicht van ons Marie  geeft daar les in  oa Total Work Out  (TWO). Ik ga daar nu een aantal weken naar toe en voel mijn conditie langzaam verbeteren.
Mijn hartslag is gemiddeld 20 tikken lager dan in het begin. Ik train ook  op de crosstrainer zo'n 12 minuten en gisteravond ook nog 8 min. op de loopband gelopen.
De TWO duurt een uur en dat is ook doorgaan met bewegen. Heel veel spieren worden gebruikt en dat was afgelopen nacht te voelen. Ik denk dat dit kwam doordat ik koud geworden ben . Ik haal nl. Hans op na mijn training en ben voor het eerst gelopen naar het voetbalveld. Ben je warm en dan een klein uurtje wachten en dat heeft mij denk ik de koude spieren bezorgd. Maar goed, alles is weer oke dankzij de warme onderdeken die ik aan heb gelaten de hele nacht. Vanochtend geen spierpijn. !!.

Maandagavond heb ik weer 5 blokken geknipt voor de quiltdeken die ik maak voor Marie.  Daar ga ik vanavond weer mee aan de slag om de blokken in elkaar te zetten.
Straks eerst Charlie ophalen die is in de kennel en dan naar huis. Morgen een dagje vrij en vrijdag weer werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten