maandag 30 januari 2012

Maandag

Nieuwe dag en nieuwe week.  We hebben een leuk weekend gehad, Zaterdag zijn we met goede vrienden uit eten geweest. Wokken in Elst.  En zondag hebben we een rustdag gehouden. Met tijd voor ons zelf. Dus dat werd uitslapen,, lekker ontbijtje en natuurlijk Feijenoord - ajax gekeken. Yippee gewonnen!!!  
We hebben nog wel even een kamer opgeruimd en een doos met spullen van Hans verdeeld. Iets voor een collega en de rest gaat naar een kleding container.
Vanmiddag ga ik Charlie weer ophalen die heeft een leuk weekend gehad op de boerderij.  Lekker dat ik niet zo vroeg mijn bed uit hoef om hem uit te laten maar ook wel fijn dat hij weer thuis is straks.

1 opmerking:

  1. Wilma als je belangstelling hebt dan kun je me via het bericht op mijn blog mailen.

    groetjes
    yvon

    BeantwoordenVerwijderen