dinsdag 13 maart 2018

Tijd voor een klein praatje....



Het is weer tijd voor een praatje..

Het is de week van het Quiltweekend...



Een weekend die begint al op donderdagmiddag,
Een weekend die wat meer moeite heeft gekost om weer georganiseerd te krijgen door volharding en geluk.








                           Dit is de foto van 2017  in Denneheul in Ermelo. 
                      Dat was dan ook de laatste keer.

Ik neem donderdag 3 appeltaarten mee die ik nog moet bakken.
(Het huis ruikt dan zo lekker!!!)
De slagroom voor de taart wordt in Gronau geklopt..

De nieuwe locatie is in Duitsland in Gronau een Dinkler Prinz hotel. Daar zijn we dan ook alleen maar om de kosten iets te drukken verzorgen we de maaltijden zelf.
Best wel een gedoe om dat voor elkaar te krijgen maar het zal hopelijk wel los lopen.
Ik kom hier in een later blog vast nog wel op terug.


          Mijn amigo en ik hebben er zijn in........
                              
                                            Because  ------------>>>>







                    
Tja, Bjor ligt hier strategisch
die denkt  waar gaat ze nou weer

naar toe..






                             Daar waar

                                                                           zegt ze ...

En het baasje en ik dan?

Het baasje past op het huis en ik mag uit logeren!!!

Zaterdagavond komt het baasje mij weer ophalen en zondagmiddag komt het vrouwtje dan ook weer thuis.

Oke dan.........

                                    En dan hoop ik dat op zondag de zon weer schijnt !





Hiermee eindig ik ' Tijd voor een klein praatje' ...







 Tot de volgende keer!!

7 opmerkingen:

  1. Oke een heel ander plekkie nu voor jullie quiltweekend.
    Ik wens jullie allemaal veel plezier met zijn allen....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 taarten Wilma! toe maar.... jij blijft voor mij toch de kers op de taart!
    knufffffffff je amigo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop dat ik toch zaterdag kan komen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou leuk zijn..
      Kijk of lukt en als jij je goed voelt er even uit geeft je ook weer nieuwe energie.

      Verwijderen
  4. Veel plezier op het Quiltweekend, en voor Bjor de groeten van onze Newfy

    BeantwoordenVerwijderen