dinsdag 5 februari 2013

5 februari 2013



Het is al weer februari. . .

De tijd vliegt voorbij, en er is ook wel weer een en ander gebeurt.

Vorig jaar heb ik besloten in samenspraak met Hans en huisarts dat ik voorgoed iets aan mijn gewicht wil gaan doen. 
Zoveel diëten en clubs gedaan en steeds weer komen de kilo's erbij. 

Het werd voor mij bijna een obsessie. Maar goed, aangemeld bij een kliniek door de huisarts en om een lang verhaal toch maar in te korten. . . 
Na de zomervakantie in Canada kreeg ik een telefoontje dat ik kon komen en de aanmelding was definitief. . . 

En op 4 december 2012 was de opname dag in het
 " Rijnstate ziekenhuis Arnhem" 

Om 09:00 uur naar de OK en om ongeveer 12:00 uur was het een feit. De Gastric Bypass was geslaagd.

Ik voelde mij goed en de volgende dag 5 december was ik weer thuis.  Was erg moe en had een zak vol medicijnen bij me maar alles ging goed.



Ik kan ondertussen alles eten, maar de porties zijn erg klein en dat is oké want ik zit dus nu ook heel snel vol.

Ben nu ook ruim 13 kg kwijt en dat was ook de reden tot dit genomen besluit. 

Ben nu wel toe aan andere kleren want alles gaat nu toch wel heel erg ruim zitten. 

Dus op zoek naar koopjes en iets wat tijdelijk dienst kan gaan dragen.

De eerste tijd niet zo veel zin gehad om mij met het quilten bezig te houden maar zo langzamerhand komt dat toch weer terug. 

Ik heb 2 projectjes afgemaakt, een olifant en de vlinder. 
 Helaas nog geen foto's  ooooo dat is erg zeg. . .



groetjes Wilma 



 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten